دستگاه کارتخوان پکس اس 90
نوشته شده توسط : علی اکبر درویشی

کارتخوان سیار ( بیسیم ) پکس S90 یکی از محبوبترین کارتخوان های سیار موجود در کشور است که در بسیاری از شرکتهای PSPمورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین قابلیت این کارتخوان سیار مقاوم بودن آن در برابر ضربه و کارکرد بالای آن است.

کارت خوان سیار پکس S90

دستگاه کارت خوان PAX مدل S90 یکی از پر فروش ترین دستگاه های موجود در تجهیزات فروشگاهی است که به صورت سیار و با پشتیبانی از فناوری ارتباطی GPRS / 3G / WiFi می توانید از طریق تلفن همراه به شبکه های بانکی متصل شده و با بهره بردن از سرویس های بستر GPRS تراکنش ها را انجام می دهد. نمایشگر این دستگاه پوز فروشگاهی از نوع لمسی رنگی TFT در اندازه 2.4 اینچ است که مجهز به 10 کلید عددی و حروفی، 8 کلید توابع ، 4 کلید ATM و یک کلید خاموش و روشن می باشد و امکان خواندن کارت های مغناطیسی، هوشمند و کارت بدون تماس با پشتیبانی از NFC را دارد و برای تامین شارژ دستگاه به باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. این محصول از ویژگی بارکد خوان یک بعدی بهره برده و از نظر فیزیکی در ابعاد 61.5 * 87 * 197 میلیمتر و وزن 485 گرم تولید شده و در بازار ماشین های اداری به فروش می رسد.

 

تحویل و فعال سازی در ۳ تا ۵ روز کاری

کارتخوان بیسیم pax S90 پکس از نمونه های دستگاهای کارتخوان سیار می باشد، که به وسیله سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و با کمک سرویسهای بستر GPRS تراکنش را انجام میدهد.
کارتخوان بی سیم پکس pax برای اتصال به شبکه بانکی شما تنها به یک سیم‌ کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) را داشته باشد، نیاز دارد و بهتر است، از سیم های نسل جدید(۴g) استفاده نمایید.
دستگاه کارتخوان بیسیم pax پکس مانند دیگر کارتخوان های سیار دارای قابلیت اتصال به هر حساب بانکی می باشد.

توجه : این مدل از کاتخوان سیار پکس اس ۹۰ از نوع دوپورت میباشد که  آنتن دهی بالاتر و و دارای سهولت در بروز رسانی نرم افزاری  و کیفیت سخت افزاری بالاتر می باشد

کارتخوان PAX S90 از نمونه های دستگاهای کارتخوان سیار می باشد، که به وسیله سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و با کمک سرویسهای بستر GPRS تراکنش را انجام میدهد.
کارتخوان بی سیم pax برای اتصال به شبکه بانکی شما تنها به یک سیم‌ کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) را داشته باشد، نیاز دارد و بهتر است، از سیم های نسل جدید(۴g) استفاده نمایید.
دستگاه کارتخوان بیسیم pax s90مانند دیگر کارتخوان های سیار دارای قابلیت اتصال به هر حساب بانکی می باشد.

شرکت PAX Technology یکی از معتبرترین تولید کنندگان پیشرو در پایانه های پرداخت الکترونیک است که در سال 2001 دفتر مرکزی این شرکت درشهر شنژن چین تاسیس شد. و تجهیزات این شرکت در بیش از 120 کشور جهان در آمریکا،اروپا،خاورمیانه و... فعال هستند.

شرکت PAX درسال 2002 به عنوان تامین کننده پایانه های پرداخت بانک چین انتخاب شد و  در سال 2007 جزو 10 تامین کننده برتر پایانه های پرداخت قرار گرفت.

مشخصات پایانه فروشگاهی (POS) PAX مدل S90

مشخصات کلی
رنگ
آبی مات
کشور سازنده
چین
وضعیت دستگاه
ریفر
نوع کاربری
سیار
سامانه فعالسازی
امید سپه, فناپ, یکتا
تعداد حساب
3 حسابه, تک حسابه
بانک های تحت پوشش
کلیه بانک ها
سرعت تراکنش
2 الی 5 ثانیه
سیستم عامل
دارد
باتری
دارد
ظرفیت باتری
1800mAh
بلوتوث
ندارد




:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: